2007年2月15日 星期四

倒數第3日...

年廿七的工作進度:抺了客廳,換了一套新的梳化套及梳化背後的窗廉。
結果:因濕度急升,老餅的我腰骨毛病更嚴重,結果今早要搭的士返工(雖然我都是很早起床,但是太痛太攰了);客廳轉了綠色梳化套,又的確光鮮了很多(要知道,我是綠色怪魔)。

3 則留言:

Momosa 提到...

今日真係無端端濕左好多,條腰即刻硬晒軑...

Ah duck 提到...

好在你鍾愛綠色的程度未至於將宝宝豬染成綠色:P

寶寶珠 提到...

mosa,我只可以講我唔認老唔得,而家都係赤赤地...
ah duck,放心,寶寶珠唔會俾我亂嚟,我唔想俾佢老竇鬧屎...