2007年2月26日 星期一

中毒...

多謝鴨仔小姐送給一眾貓貓的新年美食,結果,真係一發不可收拾... 由於眾貓實在喜歡得太瘋狂,作為貓奴的我,唯有飛車往太古城唯一銷售點購買,恰巧正遇上裝修前大清貨,超市部所有貨品一律九折,我...我...我結果狂掃了38盒,就連家姐也被我傳染,買了15盒;貨架上除了橙色盒鰹魚雜錦之外,通通給黃氏姊妹掃過清光!
回家後,趁著xx上班日,我將所有美食收藏於大貓房的入牆櫃內,真的神不知、鬼不覺,不過荷包重傷仍然是事實。

4 則留言:

菲菲 提到...

38盒 @_@ 好狼呀 !!!

Ernest 提到...

好在我喺你之前掃咗幾盒!否則.........

Ah duck 提到...

好彩掃得快,事關UNY要裝修成個月@@

Ah duck 提到...

我真係懷疑我係咪累左你呢?!