2007年4月12日 星期四

拉肚子...

唉!

自上星期日飲過自己煮的牛油洋蔥湯之後,我竟然一直食乜痾乜到今日,早上結果要去看醫生。

經我分析之後,拉肚子的原因可能如下:
1. 那天我實在食得太多;
2. 牛油洋蔥湯實在太油膩了,由於是第一次煮,牛油落得太重手。

我覺得後者的原因最大,皆因我年輕的時候曾經暴肥過,之後努力戒口修身,戒盡一齊油膩,所以每當吃過多油的食物後,若不多喝幾杯茶,我總會拉過勁...唉!

肚仔真的很痛啊,不知會不會輕了幾磅呢?嘻嘻...

7 則留言:

Jess 提到...

咁有無輕到丫?

菲菲 提到...

痾左咁多日 @_@ 小心呀.....
你暴肥過??? 比張相黎睇下丫,嘻嘻!!

Oolong 提到...

朋友)))))))))
炒洋蔥約落1湯匙的牛油已經非常非常足夠..
你究竟落左幾多牛油呀?_?

匿名 提到...

真係陰功,原來痾左咁多日
下次唔好整洋蔥湯,滾菜湯算啦:P

Fairy 提到...

我都估係個湯了, 因為真係好多牛油, 苛左幾日真陰功.

寶寶珠 提到...

我擒日上磅,輕咗4磅...
不過,我而家個肚仲係好敏感,好容易就痾...
下次,我都係煲返d養顏湯算喇...
(菲菲,我真係有暴肥過架,成143磅...)

菲菲 提到...

143磅 @_@ 好勁呀 @_@